2. marraskuuta 2012

Liukasta

Moikkasta lukijat!
Nyt täällä on niin liukasta, että oksat pois ja puoli latvaa poikki. Ulkona pitää liikkua varoen ja ajan kanssa. SNY, et kai sinä vaan ole Kaheleissa? Tuli vaan mieleen, kun sovin yhden Ravelryn ihmisen kanssa vähän käsityöasioiden postituksista, ja sitten tulin tänne, ja sinä pölähdät kertomaan paketista. Ajoitus ainakin täsmäisi. Mutta en minä ala urkkia, turha luullakaan että alkaisin. Mutta jos nyt kolme eri ihmistä lähettää minulle villaa (ja kenties värttinän), niin minä sekoan, hyvässä mielessä. Kiitos jo etukäteen, SNY! Olet tosi kiltti. Ja anteeksi se hirveä riehuminen. Minä vaan joskus turhaudun niin, että tekisi mieli repiä hiuksiaan. Tuo Ravelryssa touhuaminen onneksi antaa mielelle jonkin sortin lepoa, niin että ehtii miettiä sitä pakettia, jonka itse kasaa ja lähettää.
Annetaan puikkojen heilua!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

En minä villoista tiiä, kun vaan tuon pari viikkoa hyllyssä seisoneen marraskuun paketin kävin postiin nakkaamassa nyt kun tuo kuu vihdoin vaihtui. :D Mutta ihanaa, että muut ovat ehtineet sinulle kehrättävää miettimään. :)

♥:SNY

MysteryKnitter kirjoitti...

Siis mistä ihmeestä sä tiesit, että mä saan syödä DaCapoa ja Pätkistä? Sä olet oikea ajatustenlukija! Ihan totta. Osaisinpa itse olla omalleni yhtä ihana SNY kuin sinä olet minulle.